Home • FAQ • Verzending & Levering

Verzending & Levering

Nederland 🇳🇱
Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden maandag verwerkt en dinsdag bezorgd.

België 🇧🇪
Onze verzendpartner PostNL bezorgt pakketten naar België in doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Nederland 🇳🇱
Verzendkosten zijn €5,95. Gratis verzending vanaf €50,-

België 🇧🇪
Verzendkosten zijn €9,95. Gratis verzending vanaf €100,-

Ja, dat kan. Geef tijdens bij je bestelling aan dat je het pakket wil ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens bij welk PostNL-punt je het pakket wil ophalen. Nadat je hebt afgerekend, ontvang je van ons een unieke Track&Trace-code zodat je je bestelling kan volgen. Je bestelling ligt klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Ja, dat kan. Vul tijdens het afrekenen de velden met een * (sterretje) in en geef aan dat je de bestelling komt ophalen in Heiloo. Uiteraard worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Superfood4Me is onderdeel van De Hahnemann Apotheek en is gevestigd aan De Krommert 12-14, 1851 ZE in Heiloo.


Alle bestellingen binnen Nederland worden bezorgd met onze verzendpartner PostNL. Voor de verwerking in het buitenland neemt de partner van PostNL in dat betreffende land de bezorging over. Voor België is dat Bpost.

Alle bestellingen worden als pakket verstuurd en krijgen een unieke Track & Trace code. Je ontvangt van ons een email met de Track & Trace code zodra je bestelling is verzonden. 

Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox van je e-mail terecht komt. Heb je besteld via je account en staat je bestelling in je account? Dan is je bestelling gelukt! Doorgaans ontvang je in dat geval binnen een uur na bestellen een bevestiging. Als je de bevestiging niet kunt vinden in je email, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan checken wij direct of alles goed is gegaan.

Naar de shop Contact opnemen