Telefoon
Track & Trace
Je vindt hier het antwoord op al je vragen over het volgen van je bestelling middels de Track & Trace code.
Tip: download de app van PostNL om je pakketje zo goed mogelijk te volgen.
Heb je een e-mail gekregen dat je pakket is bezorgd, maar het pakket niet ontvangen? Dan is je bestelling bij een van je buren bezorgd of bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt.
Sinds juli 2022 is PostNL gestopt met het zogenaamde ‘niet thuis’-briefje in de brievenbus. Je vindt nu in de app van PostNL waar jouw bestelling is bezorgd, ook wanneer je bestelling bijvoorbeeld bij de buren is afgegeven.
Download de app:
Alle bestellingen worden als pakket verstuurd en krijgen een unieke Track & Trace code. Je ontvangt van ons een email met de Track & Trace code zodra je bestelling is verzonden.
Tip! Download de app van PostNL. Sinds juli 2022 is PostNL gestopt met het zogenaamde ‘niet thuis’-briefje in de brievenbus. Je vind nu in de app waar jouw bestelling is bezorgd, ook wanneer je bestelling bij de buren is afgegeven.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging met daarin de Track & Trace code.
Download de app van PostNL om je pakketje zo goed mogelijk te volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar krijg je een melding dat jouw pakket nog niet te volgen is? Geen zorgen! De informatie wordt vanzelf geüpdatet.
Zodra je pakket bij ons is opgehaald door PostNL, worden de Track & Trace gegevens bijgewerkt.
Op werkdagen voor 16:00 besteld, is de volgende werkdag verzonden. In de praktijk komt dit erop neer dat je een bestelling doorgaans binnen drie werkdagen thuis kan verwachten. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code.