HomeFAQ • Bestelling

Bestelling

Biologische superfoods online bestellen bij Superfood4Me is heel eenvoudig. Op onze website kan je producten in je digitale winkelmand plaatsen door op de bestelknop te klikken. Alle prijzen bij onze producten zijn inclusief BTW. In je winkelmand kan je altijd nog het aantal toegevoegde producten wijzigen. Wanneer je tevreden bent met de inhoud van je winkelmand kan je jouw bestelling plaatsen door op de ‘doorgaan naar afrekenen’ knop te klikken.

Mocht je hulp nodig hebben, raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder! 🙂

Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer voor de zekerheid de inhoud van je bestelling en jouw afleveradres. Mocht er toch iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op: +31 852 080 368

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Je kan tijdens het afrekenen kiezen om als gast te bestellen. Wij vinden het zelf ook niet prettig om bij elke webshop weer een account aan te maken. Toch willen wij ook benoemen dat het voordelen heeft. Zo is het met je eigen account mogelijk om je bestelgeschiedenis te zien, bestellingen te herhalen en je bestelling te volgen via de unieke Track&Trace-code.

Wil je een account aanmaken? Klik dan hier.

Een foutje is snel gemaakt. Echter kunnen wij niet zomaar wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Probeer zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice.

Ja, dat kan. Wanneer je gaat afrekenen kan je de bedrijfsnaam invullen en deze wordt dan automatisch op de factuur gezet.

Sinds kort hebben wij ook een affiliate-programma waar iedereen (particulier en zakelijk) zich voor kan aanmelden. Ontvang 15% commissie over elke aankoop via jouw affiliate-link!

Lees hier meer over ons affiliate-programma.

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Controleer voor de zekerheid of je het afleveradres goed hebt ingevuld. Gaat de foutmelding niet weg? Om te kijken wat er aan de hand is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Nederland 🇳🇱
Verzendkosten zijn €5,95. Gratis verzending vanaf €50,-

België 🇧🇪
Verzendkosten zijn €9,95. Gratis verzending vanaf €100,-

Nederland 🇳🇱
Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden maandag verwerkt en dinsdag bezorgd.

België 🇧🇪
Onze verzendpartner PostNL bezorgt pakketten naar België in doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Hoewel wij ons uiterste best doen om altijd voldoende voorraad te houden, kan het voorkomen dat een artikel volledig is uitverkocht. Is nou net het artikel dat je wil bestellen niet meer op voorraad, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! 🙂

Nee, zodra je een bestelling hebt geplaatst kan deze niet meer worden gewijzigd. Het wijzigen van jouw huisadres of een afhaallocatie kan daarentegen wel, dit kun je doen via de app van PostNL (nadat je de bevestiging en Track&Trace-code van ons hebt gekregen).

Nee, zodra je een bestelling hebt geplaatst kan deze niet meer worden geannuleerd. Het wijzigen van jouw afleveradres of een afhaallocatie kan daarentegen wel, dit kun je doen via de app van PostNL (nadat je de bevestiging en Track&Trace-code van ons hebt gekregen).

Ja, dat kan. Vul tijdens het afrekenen de velden met een * (sterretje) in en geef aan dat je de bestelling komt ophalen in Heiloo. Uiteraard worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Superfood4Me is onderdeel van De Hahnemann Apotheek en is gevestigd aan De Krommert 12-14, 1851 ZE in Heiloo.


Naar de shop Contact opnemen